ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ''ΑΝΤΙΟ'' ΤΟΥ ΚΟΚΕ ΣΤΟΝ ΑΡΗ


Στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξή του ο Κόκε με δάκρυα στα μάτια μίλησε με τα καλύτερα για τον Άρη και τον κόσμο του και ευχήθηκε να ξαναγυρίσει κάποια μέρα στο σύλλογο. Ο Κόκε θα συνεχίσει την καριέρα του στην Χιούστον όπου θα πρέπει να παρουσιαστεί ως τις 15 Απριλίου. Αναλυτικά η τελευταία του συνέντευξη στον Άρη :

«Θα προσπαθήσω να αντλήσω δύναμη αν και δεν μπορώ. Πίστευα ότι θα άντεχα. Παρόλα αυτά είναι ξεκάθαρο ότι έχω βαθιά συναισθήματα και δεν είναι ψεύτικα. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο για το ότι μου έχει προσφέρει σε αυτόν τον σύλλογο. Αυτή η ομάδα με έχει βοηθήσει να εξελιχθώ σαν άνθρωπος και μετά σαν ποδοσφαιριστής.

Μία ομάδα που σε κάνει να νιώσεις βαθιά συναισθήματα λόγω των οπαδών που διαθέτει. Δυστυχώς όμως στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο προέκυψε μία πρόταση που θα είναι ένα καλό βήμα για την ζωή μου και την οικογένειά μου. Θα ήθελα όμως να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο και να του πω ότι έδωσα τα πάντα ακόμη και σε αγώνες που συμμετείχα παρά τις αντιρρήσεις των γιατρών. Έχασα ελάχιστα παιχνίδια. Ελπίζω κανείς να μην έχει να μου καταλογίσει κάτι απέναντι στον σύλλογο.

Θέλω να αφήσω ανοιχτές τις πόρτες και να φύγω με ψηλά το κεφάλι από την μπροστινή πόρτα. Δεν θέλω να ρίξω κανέναν. Όλοι γνωρίζανε ότι λόγω προβλήματος υγείας δεν θα μπορούσα να αγωνιστώ την Κυριακή και η ευκαιρία της μεταγραφής μου θα μπορούσε να γίνει μέχρι την Παρασκευή και εύχομαι μία μέρα να ξαναβρεθώ στα ίδια αυτά μέρη».

Για την απόφασή του είπε: «Αρχικά σκέφτηκα την οικογένειά μου και μία εμπειρία που θα ήθελα να δοκιμάσω αν και γνωρίζω ότι δεν θα βρω πουθενά την αγάπη που γνώρισα στον Άρη».

Νιώθω πολύ μεγάλη θλίψη γιατί δεν μπορώ να αποχαιρετήσω τους συμπαίκτες μου και θα προσπαθήσω να μιλήσω με τους περισσότερους μήπως και κάνω κάποιο γεύμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον κ. Τσιώλη που εκτός του ότι είναι ένας μεγάλος προπονητής μου απέδειξε ότι είναι ένας άντρας και μιλάει μέσα από την καρδιά του. Και είναι ένας μεγάλος άνθρωπος για τον Άρη και χαίρομαι που η ομάδα είναι σε καλά χέρια».

Για την ανάμνησή του είπε: «Οι ήττες είναι πολύ δύσκολες και πόσο όταν έρχονται σε τελικό και εγώ το γεύτηκα δύο φορές. Θα μου μείνουνε όμως αξέχαστοι για τις εικόνες στις κερκίδες που δεν θα τις ξαναζήσω ποτέ στην ζωή μου.

Όσον αφορά την ανάμνηση που θα κρατήσω είναι το τελευταίο παιχνίδι με την ανατροπή που ήρθε με την βοήθεια και την ώθηση από την κερκίδα».

Από τη πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΑΕ Άρης, Αθανάσιος Αθανασιάδης, τόνισε: «Ήρθαμε σε συμφωνία μετά από επιθυμία του ποδοσφαιριστή και τερματίστηκε μία πολυετή συνεργασία που ήταν και για τους δύο επωφελείς. Ο Σέρχιο ήταν από τα βασικά κομμάτια της ανάκαμψης του Άρη. Τον ευχαριστούμε και θα τον θυμόμαστε και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στην συνέχεια της καριέρα τους».

Στο ίδιο μήκος κύματος κυμάνθηκαν και οι δηλώσεις του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ Άρης, Γιάννη Κόντη

«Έπρεπε να είμαστε εδώ την ημέρα που φεύγει ο Σέρχιο από τον Άρη όπως και όταν ήρθε αφού συνετέλεσε τα μέγιστα στην αναμόρφωση του Άρη μετά την Β΄ Εθνική. Θα πρέπει να φύγει από την μπροστινή πόρτα και του ευχόμαστε μία μέρα να τον ξαναδούμε στον Άρη».

Μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου, το «διαζύγιο» ανακοινώθηκε και επίσημα από την ΠΑΕ:

«Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Σέρχιο Κόκε προκειμένου να συνεχίσει την καριέρα του στο MLS.

Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ευχαριστεί τον Σέρχιο Κόκε για την προσφορά του μέχρι σήμερα και την σημαντική του συμβολή τα τελευταία πέντε χρόνια στην ανοδική πορεία του συλλόγου. Του εύχεται καλή επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του και κάθε προσωπική ευτυχία σε αυτόν και την οικογένειά του».

Συντάκτης: Καραγιάννης Νικόλας