''Με τίποτα Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό..''


Ο Σκόκο έβαλε τέλος στις ορέξεις του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού για την απόκτηση του σε περίπτωση που η ΑΕΚ του ξαναβάλει πωλητήριο. Ο Αργεντίνος σε συνέντευξή του στην «Real News» είπε χαρακτηριστικά : «Δεν είμαι οπαδός της ΑΕΚ, την αγαπάω όμως και δεν πάω στον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό αλλά μόνο στο εξωτερικό, όσα και αν μου δώσουν, ότι και αν μου προσφέρουν» και έκλεισε την πόρτα σε οποιαδήποτε πρόταση εντός συνόρων. Αναλυτικά :

Νιώθεις οπαδός της ΑΕΚ;

«Όχι! Την αγαπώ, αλλά ψέματα δεν λέω. Οπαδοί της είναι, πρέπει να είναι, εκείνοι που τη ζουν και την παρακολουθούν από μικροί».

Με το χέρι στην καρδιά και πέρα από συμβόλαια, θέλεις να μείνεις ή ψάχνεις να φύγεις;

«Στο μυαλό μου υπάρχει μόνο ότι έχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο. Και το σέβομαι απόλυτα αυτό. Τώρα, αν προκύψει κάτι καλό για μένα και την ομάδα μου από το εξωτερικό, το βλέπουμε».

Μόνο από το εξωτερικό;

«Μόνο»

Σ' έχουν προσεγγίσει Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός;

«Όχι. Αλλά και να γινόταν αυτό, δεν θα δεχόμουν. Έχω αποφασίσει πως από την ΑΕΚ θα φύγω μόνο για ομάδα του εξωτερικού».

Κι αν σου προσφέρουν αστρονομική αμοιβή;

«Ό,τι και να μου δώσουν η απάντηση θα είναι η ίδια»

Γιατί δεν σε νοιάζουν τα λεφτά;

«Τα λεφτά έρχονται με τον καιρό. Σημασία έχει να προοδεύσεις και να σε θέλουν»

Από το εξωτερικό υπάρχει ενδιαφέρον;

«Οι μάνατζέρ μου τα χειρίζονται αυτά. Ξαναλέω πως έχω συμβόλαιο για δύο χρόνια»

Πού θα ήθελες να παίξεις;

«Κάπου με στόχους και φιλοδοξίες. Κορυφαία πρωταθλήματα είναι το αγγλικό, το ισπανικό, το ιταλικό και το γερμανικό».

Η ΑΕΚ έχει στόχους και φιλοδοξίες;

«Φυσικά, και γι' αυτό ήρθα. Γι' αυτό και υπέγραψα το νέο συμβόλαιο».

Υπάρχουν οπαδοί που δεν σε γουστάρουν καθόλου. Τι τους απαντάς;

«Δικαίωμά τους. Εδώ ο Μαραντόνα έφτασε στην κορυφή και πάλι δέχθηκε αρνητικές κριτικές και δεν θα γίνει με μένα αυτό; Σέβομαι όλες τις απόψεις και προσπαθώ να δουλεύω και να γίνομαι καλύτερος».

Είναι πρόκληση το συμβόλαιό σου;

«Από το ποδόσφαιρο ζω. Σχετικά είναι όλα. Παλεύω σκληρά για να κερδίσω το καλύτερο για μένα και την οικογένειά μου».

Είναι πρόβλημα για σένα τα οικονομικά ζόρια της ομάδας σου; Λόγος για να φύγεις;

«Το φαινόμενο είναι γενικό, όχι μόνο στην ΑΕΚ, ούτε μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό. Ασφαλώς και απασχολεί όλους μας, αλλά έχω μάθει να μην παίρνω αποφάσεις χωρίς πρώτα να σκεφτώ καλά».

Ούτε τα γκαζάκια έξω από το σπίτι σου ήταν τέτοιος λόγος;

«Η αλήθεια είναι ότι τότε πέρασαν διάφορες σκέψεις από το μυαλό μου, μέχρι και να φύγω αν ξαναγινόταν. Η οικογένειά μου είναι τα πάντα για μένα και δεν θα ρισκάρω ποτέ την ασφάλειά της».

Γενικότερα, ρισκάρεις ή είσαι της ασφάλειας;

«Στο γήπεδο ρισκάρω περισσότερο απ' ό,τι στη ζωή»

Κανά - δυο ντρίμπλες παραπάνω δηλαδή ή ομαδικότητα;

«Το ζητούμενο είναι να κερδίζω. Εγώ και οι γύρω μου».

Πλάνο διοίκησης με ομαδική προσφορά από τον κόσμο σε βρίσκει σύμφωνο;

«Αυτά τα ξέρει ο πρόεδρος. Εγώ παίζω μπάλα. Πάντως, δεν θεωρώ κακό να δείχνουν οι οπαδοί της αγάπη τους στην ομάδα με κάθε τρόπο».

Φέτος, όμως απείχαν από το γήπεδο.

«Δεν παίξαμε καλά. Δεν τους ευχαριστήσαμε και το κύπελλο που κατακτήσαμε είναι το ελάχιστο που μπορούσαμε να κάνουμε γι' αυτούς».

Για τα επεισόδια στον τελικό πώς ένιωσες;

«Πολύ άσχημα. Τέτοιοι αγώνες πρέπει να είναι γιορτή. Όχι καταστροφές».

Στην Αργεντινή τα έμαθαν;

«Ναι και γελούσαν. Κι εκεί γίνονται διάφορα, όμως όταν πρόκειται για τελικούς ή άλλα πολύ σπουδαία παιχνίδια, τα μέτρα ασφαλείας είναι αυξημένα».

Και με την ιστορία των ταξί; Και μ' αυτήν θα γέλασαν πολύ.

«Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για κάτι σπάνιο, που δεν το ζεις εύκολα και συχνά. Ευτυχώς η ιστορία αυτή δεν είχε συνέχεια».

Ο Μανόλο Χιμένεθ θα έχει συνέχεια στην ΑΕΚ;

«Αυτό είναι δικό του θέμα. Από την πλευρά μου, πιστεύω πως μαζί του η ομάδα απέκτησε ταυτότητα, άλλαξε προς το καλύτερο. Είναι φιλόδοξος και θέλει να σε κάνει καλύτερο, κάθε μέρα στην προπόνηση μαθαίνεις και κάτι καινούργιο. Μας βοηθάει πολύ».

Περισσότερο από τον προκάτοχό του, τον Ντούσαν Μπάγεβιτς;

«Δεν θα ήθελα να κάνω κάποιο σχόλιο».

Η αντίδρασή στον τελικό μόλις αποχώρησες ήταν έντονη.

«Ένιωσα πίεση και αδυναμία μαζί, επειδή ήθελα να βοηθήσω την ομάδα μου και δεν μπορούσα».

Σχετικά με το επεισόδιο που είχες με τον Τζιμπούρ; Τελείωσε;

«Συγχωρώ εύκολα, ακόμη κι αν μου κάνουν κακό, αλλά δεν ξεχνώ ποτέ».

Συντάκτης : Καραγιάννης Νικόλας