Ο ΜΠΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ''ΧΑΡΤΑΚΙ'' ΤΟΥ ΤΣΙΝΙΑΡΗ

Η συζήτηση του Μπέου με τον διαιτητή Μιχάλη Τσινιάρη ήρθε στην δημοσιότητα. Μία ακόμα σκανδαλιστική συζήτηση του προέδρου του Ολ. Βόλου. Ο Μπέος πιστεύει ότι ο Τσινιάρης πήρε <<χαρτάκι>> εν’ όψει του αγώνα της Ξάνθης με τον Άρη ώστε να προκύψουν οχτώ κάρτες.

Ο διάλογος μεταξύ Μπέου και Τσινιάρη :

Από τον Αχιλλέα Μπέο (Α) στον Μιχάλη Τσινιάρη(Β):

Β': Ναι;
Α: Μιχάλη, ο Αχιλλέας Μπέος είμαι, ο πρόεδρος, τί γίνεται;
Β: Τι γίνεται; Τι κάνουμε; Καλά;
Α: Σε πήρα να σου δώσω συγχαρητήρια πως γνώριζες ότι αυτοί οι παίκτες δεν θα παίξουν με τον Άρη.
Β: ..... (γέλια) .... Όλοι.
Α: Όλοι όμως. Κι από την Ξάνθη κι από μένα.
Β: Μου το έλεγε ο Τάκης μετά.
Α: Καλά, ότι πήρες χαρτάκι δεν το συζητάμε.
Β: Πήρα χαρτάκι;
Α: Αλλά να ξέρεις ότι δεν ξηγιούνται έτσι οι άνδρες.
Β: Πήρα χαρτάκι; Από ποιόν;
Α: Στο λέω, εντάξει. Δεν ξηγιούνται έτσι, γιατί δεν ήταν μόνο σε μένα, ήταν και στην Ξάνθη! Και με την Ξάνθη δεν παίζουν, μ' ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Η Ξάνθη δεν έχει 4 παίκτες την άλλη εβδομάδα με τον Άρη που παίζει!
Β: Δεν ήταν κάρτες δηλαδή;
Α: Θες να ήτανε; Οι 3 ήταν τραβηγμένες και από τις 2 πλευρές. Οι άλλες ήτανε, εντάξει.
Β: Και μου 'δωσε ο Άρης χαρτάκι;
Α: Δεν ξέρω ο Άρης, μπορεί να σου 'δωσε κάποιος άλλος, αλλά εγώ έτσι το θεωρώ, δεν είναι τυχαίο αυτό.
Β: Όχι, όχι, όχι.
Α: Εντάξει, εντάξει. Δεν πειράζει, να 'σαι καλά. Να ξέρεις ότι εγώ είμαι ωραίος με τους άνδρες, εμένα μου αρέσουν οι ανδρικές εξηγήσεις. 8 κάρτες σε ένα παιχνίδι που ήταν μονόπλευρο;
Β: Εγώ επειδή λέω τον εαυτό μου άνδρα, δεν πήρα κανένα χαρτάκι.
Α: Μακάρι να είναι έτσι, εγώ σου λέω ότι πήρες.
Β: Εντάξει.
Α: Και ξέρω από ποιόν, θα τα πούμε, όμως, για να μη μιλάμε από το τηλέφωνο.
Β: Εντάξει. Ναι, ναι, γιατί είναι επικίνδυνα.
Α: Καλή σου βδομάδα.

Συντάκτης :Καραγιάννης Νικόλας