"50-50 αν θα μείνω ή όχι"


Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα "ΕΞΕΔΡΑ". Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, το ενδεχόμενο αποχώρησης του το καλοκαίρι από το Π.Α.Ο.Κ. δεν αποκλείεται!

Αναλυτικά η συνέντευξη του Πορτογάλου σουπερστάρ:

-Το πρωτάθλημα τελείωσε και ο ΠΑΟΚ είναι στα play off. Πως αισθάνεσαι;

«Αισθάνομαι καλά. Αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα είναι να το απολαύσουμε, να απαλλαγούμε από κάθε σκέψη και να μπούμε ξεκούραστοι στα play off γιατί έχουμε δύσκολη αποστολή. Το σημαντικό είναι ότι καταφέραμε να πετύχουμε τον τελευταίο μας στόχο».

-Τι προσδοκούσε η ομάδα πριν την έναρξη της χρονιάς;

«Σύμφωνα με τα όσα είχαμε πετύχει πέρυσι, θέσαμε τον πήχη ψηλά. Τελικά καταφέραμε να φθάσουμε στον ημιτελικό του Κυπέλλου και να κάνουμε μία καλή πορεία στο Europa League. Στη Ευρώπη πιστεύω ότι κάναμε καλή δουλειά και παρότι αγωνιστήκαμε με τόσες δυνατές ομάδες, τελικά αποδείξαμε ότι είχαμε τη δυνατότητα να πετύχουμε ακόμα περισσότερα πράγματα. Το σίγουρο είναι ότι παλέψαμε για όλους τους στόχους μας μέχρι το τέλος».

-Πόσο σας επηρέασε η αλλαγή προπονητών. Από τον ΠΑΟΚ φέτος περάσανε οι Μπερέτα, Δερμιτζάκης, Χάβος…

«Με κάθε προπονητή τα πάντα είναι διαφορετικά. Είσαι υποχρεωμένος να υπακούς και να ακολουθείς ό, τι σου λέει. Μαθαίνεις καινούρια πράγματα, αποκτάς γνώσεις, όμως όπως και να το κάνουμε είναι πολύ δύσκολο να αλλάζει ξαφνικό το πρόσωπο στον πάγκο. Τον Μπερέτα δε τον ζήσαμε, οπότε δεν θέλω να εκφράσω άποψη. Με τον Δερμιτζάκη το ποδόσφαιρο ήταν επιθετικό και μου άρεσε. Τώρα με τον Χάβο βλέπουμε και αισθανόμαστε την αγάπη που έχει στο σύλλογο. Έχει να δώσει πολλά ακόμα».

-Σου αρέσει σαν προπονητής;

«Ναι φυσικά. Αγαπάει και έχει πάθος γι’ αυτό που κάνει».

- Μερίδα του κόσμου, πιέζει την διοίκηση για την αλλαγή προπονητή ξανά. Εσύ τι πιστεύεις για αυτή τη τάση που υπάρχει;

«Η αλλαγή ενός προπονητή αποτελεί πάντα μια περίπλοκη διαδικασία για τους παίκτες. Δρα μόνο αρνητικά και κουραστικά, καθώς πρέπει να αλλάξει στιλ η ομάδα σε όλα».

-Αν φύγεις από τον ΠΑΟΚ, δεν θα έχεις κατακτήσει κάποιον τίτλο μαζί του. Σε στεναχωρεί αυτό;

«Ναι. Ήθελα πάρα πολύ το Κύπελλο φέτος. Αν τελικά φύγω ,θα με λυπήσει το γεγονός ότι δεν κατάφερα να κερδίσω έναν τίτλο με τη συγκεκριμένη ομάδα».

-Έχεις περάσει δύσκολες στιγμές στον ΠΑΟΚ;

«Οι δύσκολες στιγμές αφορούσαν μόνο σε ήττες και άσχημα αποτελέσματα. Πέρα από αυτό, περνάω πολύ καλά».

-Τι ήταν πιο δύσκολο να αποδεχθείτε; Τον αποκλεισμό από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας ή τον αποκλεισμό από την ΑΕΚ στο Κύπελλο;

«Εγώ είμαι πιο πολύ απογοητευμένος από τον αποκλεισμό με την ΑΕΚ. Ήταν και ο στόχος των παικτών και όλης της ομάδας να κατακτήσουμε το Κύπελλο. Σίγουρα μας πείραξε πολύ και ο αποκλεισμός στη Ρωσία, γιατί φθάσαμε πολύ κοντά. Όμως η μεγάλη πίκρα ήταν με την ΑΕΚ για όλους».

-Έχουν ακουστεί πολλά για την πιθανή μετακίνησή σου σε άλλες ομάδες του εξωτερικού. Εσύ σε πιο πρωτάθλημα θα ήθελες να παίξεις;

«Στο ιταλικό, ισπανικό ή το αγγλικό. Το ξέρω ότι είναι δύσκολο. Ειδικά το αγγλικό θεωρώ πως είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο. Αυτή τη στιγμή είναι πολύ δύσκολο όμως να παίξω εκεί.

-Η εναλλακτική της Ρωσίας θα σε ικανοποιούσε;

«Υπάρχουν πολλά που σκέφτομαι, όμως τίποτα συγκεκριμένο. Δε θα με πείραζε να παίξω στη Ρωσία, όμως πρέπει να υπάρχουν και κάποιες προϋποθέσεις γι’ αυτό. Πάντως όλα όσα ακούγονται είναι μόνο φήμες που παράγουν τα Μ.Μ.Ε. και με αυτό αποσπούν την προσοχή των παικτών. Εγώ το μόνο που θέλω αυτή τη στιγμή είναι να είμαι συγκεντρωμένος».

-Κυκλοφόρησε και μία φήμη για την Ουντινέζε…

«Η Ουντινέζε αν με ήθελε θα έπρεπε να έρθει πρώτα σε επαφή με την ομάδα μου. Αυτό ισχύει για όλες τις ομάδες».

-Όταν ήρθες στη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά ,τι σκέφτηκες; Πως αισθανόσουν; Γνώριζες κάτι για τον ΠΑΟΚ ή μόνο τον Φερνάντο Σάντος;

«Γνώριζα τον ΠΑΟΚ ελάχιστα. Βασικά το μόνο που ήξερα, ήταν ότι στο παρελθόν είχε παίξει αντίπαλος με την προηγούμενή μου ομάδα. Βέβαια, ήξερα πιο καλά τον Σάντος και τους Γκαρσία και Κοντρέρας».

-Είσαι ξένος, είσαι επαγγελματίας και παρ’ όλα αυτά έχει δηλώσει πως δεν θα έπαιζες σε καμία άλλη ελληνική ομάδα. Γιατί;

«Όπως είπα και πριν, όταν ήρθα στην Ελλάδα, δεν ήξερα πολλά για τον ΠΑΟΚ. Με τον καιρό κατάλαβα, πως από τη στιγμή που συνεργάστηκα με αυτή την ομάδα δεν μπορώ να πάω αλλού. Δεν θα το έκανα ποτέ. Αν είναι να παίζω ποδόσφαιρο στην Ελλάδα, θα παίζω μόνο στον ΠΑΟΚ».

- Τι πιθανότητες δίνεις να παραμείνεις στην Τούμπα;

«Τις ίδιες με το να φύγω. Είναι 50-50».

-Πως κρίνεις το ελληνικό πρωτάθλημα;

«Πολύ δυνατό, ανταγωνιστικό με καλούς παίκτες, όμως καθόλου δίκαιο. Είναι μάταιο να μιλάμε συνέχεια για όσα γίνονται σε βάρος του ΠΑΟΚ. Καταντάμε γραφικοί και αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Το σίγουρο είναι πως πριν οι διαιτητές πάρουν μία απόφαση, κοιτούν τη φανέλα που φοράς».

- Στην Ελλάδα βρίσκονται πολλοί φίλοι σου, όπως και η σύντροφός σου. Μπορούν αυτά να επηρεάσουν την τελική σου απόφαση;

«Βέβαια και μπορούν, γιατί με την κοπέλα μου έχουμε μία κοινή ζωή πλέον. Πάντως, για την ώρα είμαι εδώ και αφού δεν έχω και συγκεκριμένη πρόταση, δεν το σκέφτομαι».

-Αισθάνεσαι, ότι το συμβόλαιό σου σε αδικεί;

«Κάθε παίκτης υπογράφει ένα συμβόλαιο σύμφωνα με την κρίση του. Εγώ επέλεξα να συμφωνήσω σε αυτά τα χρήματα. Αυτό μπορούσα, αυτό έκανα».

-Σου έχουν κάνει κουβέντα για ανανέωση;

«Εγώ παίζω ποδόσφαιρο. Τα άτομα που θα μιλήσουν γι’ αυτό είναι τα μέλη της διοίκησης και ο εκπρόσωπός μου».

-Γενικά η σχέση σου με το χρήμα ποια είναι;

«Νορμάλ. Μπορώ να ζήσω και με λίγα, όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος. Φυσικά, το να μπορώ να δουλεύω και να αμείβομαι γι’ αυτό είναι το καλύτερο».

-Έχεις καιρό να σκοράρεις. Περιμένεις τα play off για να το κάνεις;

«Δε με νοιάζει τόσο το αν θα βάλω εγώ γκολ, όσο το αν θα κερδίσει η ομάδα. Ας παίρνουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε κι ας μη βάζω εγώ γκολ».

-Πιστεύεις στην κατάκτηση της 1ης θέσης στα play off;

«Ναι, πρέπει να πάμε από την αρχή πεπεισμένοι ότι μπορούμε να το καταφέρουμε, όπως κάναμε και πέρυσι. Υπάρχει σίγουρα η διαφορά των τριών βαθμών με τον Παναθηναϊκό, όμως είμαστε συνειδητοποιημένοι, ξέρουμε τις δυνατότητές μας και δεν θα μας επηρεάσει τίποτα».

-Ο ΠΑΟΚ φέτος έπαιξε 3 φορές κεκλεισμένων των θυρών. Πόσο σας επηρέασε;

«Οι νίκες που έχουμε πάρει φέτος ανήκουν στον κόσμο. Είναι αδιανόητο να παίζουμε χωρίς αυτόν. Το κλίμα είναι πολύ παράξενο. Προσωπικά κρίνω άδικες τις τιμωρίες της έδρας μας».

-Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου για την Εθνική ομάδα της χώρας σου; Πιστεύεις ότι μπορείς να παίξεις εκεί;

«Ο στόχος μου είναι να μπορέσω να εκπροσωπώ μια μέρα την Εθνική ομάδα της χώρας μου, αλλά είναι δύσκολο γιατί έχει μερικούς από τους καλύτερους παίκτες του κόσμου. Θα αποτελεί πάντα ένα όνειρο όμως».

-Ποια συμβουλή δεν ξεχνάς ποτέ;

«Δεν ξεχνώ ποτέ όσα μου έχει πει ο πατέρας μου και ο Σάντος. Ο τελευταίος με έχει σημαδέψει και προσπαθώ να ακολουθώ κατά γράμμα, κάθε του συμβουλή. Ο πατέρας μου μού έχει δώσει συμβουλές ζωής, να προσέχω τους ανθρώπους που με περιβάλλουν και γενικά ό, τι λένε όλοι οι γονείς»

-Τι θα ήθελες να σου ευχηθούμε για το μέλλον;

«Αυτό που θέλω τώρα είναι η πρώτη θέση στα play off. Είναι ο στόχος τη ομάδας μου και εκεί επικεντρώνομαι. Από εκεί και πέρα να είμαι καλά υγιής».



Συντάκτης: Βασίλης Ξάνθης