''..ΠΛΕΙ ΟΦ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ..''

Σε συνέντευξή του στο "Αθλητικό Metropolis 95,5" ο 26χρονος Βραζιλιάνος Καρλίνιος δήλωσε πως ο Ηρακλής θα πάει πλέι οφ του χρόνου.Να σημειωθεί ότι ο Βραζιλιάνος ήταν τραυματίας το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς φέτος και δεν βοήθησε πολύ την ομάδα του. Αναλυτικά η συνέντευξη:

«Είχα υπογράψει ένα συμβόλαιο με τον Ηρακλή και μετά τον τραυματισμό μου υπέγραψα ακόμη ένα για ένα χρόνο. Υποδηλώνει το νέο κεφάλαιο που αρχίζει για εμένα και θέλω να βοηθήσω την ομάδα. Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο για έναν ποδοσφαιριστή να απέχει από τους αγωνιστικούς χώρους. Πάντως ακολουθώ ατομικό πρόγραμμα και θα είμαι πανέτοιμος τη νέα σεζόν. Θέλω να προσφέρω το 100% των δυνατοτήτων μου και ήδη έχω προγραμματίσει τις προπονήσεις που θα κάνω στη Βραζιλία, όπου θα βρεθώ εκεί το καλοκαίρι με τη γυναίκα μου».


Για την φετινή πορεία του Ηρακλή είπε: «Θα ήθελα φυσικά να δω την ομάδα υψηλότερη θέση. Πιστεύω ότι στην Ελλάδα οι ομάδες δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Πάντως είναι αλήθεια ότι αντιμετωπίσαμε αρκετά προβλήματα, κυρίως οικονομικά. Εμείς πάντως πρέπει να βλέπουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και να παίζουμε μόνο για τη νίκη. Τώρα έχουμε μπροστά μας το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, πρέπει να παρουσιαστούμε συγκεντρωμένοι, να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και να ανέβουμε ακόμη περισσότερο στο βαθμολογικό πίνακα».

Για το αν επηρεάζουν στο αγωνιστικό κομμάτι τα οικονομικά προβλήματα του Ηρακλή: «Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα επηρεάζει τον τρόπο παιχνιδιού μας. Εμείς κάνουμε κανονικά τις προπονήσεις μας και παίζουμε σε κάθε ματς με όρεξη για τη νίκη. Όταν βρισκόμαστε στο γήπεδο ξεχνάμε τα πάντα και επικεντρωνόμαστε στο σκοπό μας. Αυτά τα θέματα τα σκεφτόμαστε μετά, στο σπίτι με την οικογένεια μας».

Συντάκτης: Καραγιάννης Νικόλας