Π.Α.Ο.Κ. - Α.Ε.Λ.: ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ


Ο Π.Α.Ο.Κ. ήταν ο μεγάλος νικητής στην αναμέτρηση με τους "βυσσινοί", με σκορ 1-0.

Αυτή η νίκη έδωσε στον "Δικέφαλο του Βορρά" την ώθηση για είσοδο στα play-off. Από την άλλη πλευρά η ομάδα του θεσσαλικού κάμπου "βούλιαξε" ακόμη περισσότερο στη βαθμολογία και ο υποβιβασμός μοιάζει να είναι πιο κοντά από ποτέ.

Ο παίκτης του Π.Α.Ο.Κ. που κατάφερε να σκοράρει ήταν ο συνήθης ύποπτος Στέφανος Κλάους Αθανασιάδης. Ο νεαρός ταλαντούχος επιθετικός φαίνεται πως αρχίζει να δημιουργεί παράδοση στο σκοράρισμα έναντι στην Α.Ε.Λ. (σκόραρε και στην πρώτη μεταξύ τους αναμέτρηση)
Μάλιστα ο Αθανασιάδης αναδείχθηκε ως ο πολυτιμότερος παίκτης του αγώνα. Κατά τη βράβευσή του δήλωσε:

"Αν ξεκινήσω ή όχι στο αρχικό σχήμα είναι δουλειά του προπονητή. Εγώ πρέπει να κάνω τη δουλειά μου και από εκεί και πέρα, είναι δική του δουλειά τι θα κάνει. Αυτός μας βλέπει σε κάθε προπόνηση και ξέρει τι πρέπει να κάνουμε. Αφιέρωσα το γκολ στο γυμναστή της ομάδας κ. Καβαλιεράτο, γιατί εδώ και τρεις μέρες μου λέει ότι θα σκοράρω. Αν τον ρωτήσετε θα σας πει ότι το ίδιο έλεγε και για τον Ελ Ζαρ στον Ατρόμητο. Θέλαμε το παιχνίδι πολύ. Ξέραμε πόσο σημαντικό είναι. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε σε όλα τα παιχνίδια. Έχω ακόμη έναν χρόνο συμβόλαιο και νομίζω ότι θα συνεχίσω να είμαι στον ΠΑΟΚ για πολλά χρόνια."

Δείτε στο video που ακολουθεί όλες τις φάσεις του αγώνα:


Συντάκτης: Βασίλης Ξάνθης