ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΑΛΑ!!!






Επιτέλους ποδοσφαιρική υγεία στο ΟΑΚΑ! Κι όταν υπάρχει υγεία σε μία ομάδα οι νίκες έρχονται πολύ εύκολα Όπως εύκολα έρχεται και η ωραία μπάλα! Σε ένα ματς γιορτή ο Παναθηναϊκός έκανε το 2/2 στη SuperLeague, νικώντας με 3-1 τον ΠΑΣ, και συνεχίζει τη δουλειά του.

Ποια δουλειά; Την προσπάθεια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Κι αν σε κάποιους μοιάζει αστείο αυτό, ένα είναι σίγουρο. Όταν είσαι ομάδα με όλη τη σημασία της λέξης και το δείχνεις (όπως φαίνεται ΚΑΙ στη φωτογραφία) μέσα στο γήπεδο, όλα γίνονται. Και Σισέ να μην έχεις πάλι γίνεται. Και όταν λέω Σισέ, εννοώ τον κάθε Σισέ. Οι παίχτες έρχονται και φεύγουν. Η ομάδα μένει εκεί!

Όπως και οι παράγοντες έρχονται και φεύγουν. Και ορθώς έκλεισε ο κύκλος της οικογένειας Βαρδινογιάννη στον Παναθηναϊκό. Και μακάρι να ανοίξει από αύριο κιόλας ένας νέος κύκλος για την ομάδα, είτε λέγεται Βγενόπουλος είτε οτιδήποτε Αρκεί να υπάρχει κοινωνική, αθλητική, ποδοσφαιρική υγεία. Όλα τα άλλα έρχονται μετά.

Υ.Γ.1 Η οικογένεια Βαρδινογιάννη όσα λάθη και όσα σωστά και αν έκανε, προσέφερε πολλά στην ομάδα τόσα χρόνια. Ο πόλεμος εναντίον της ποτέ δεν άξιζε. Ακόμα εκεί είναι όλοι τους και θα είναι, δίπλα στην ομάδα.

Υ.Γ.2 (επί προσωπικού και προς όλους τους φίλους που τους εκτιμώ) Ναι ρε μάγκες! Και φέτος διαρκείας έβγαλα και κάθε χρόνο εκεί θα είμαι! Και στη Δ' Εθνική να φουντάρουμε εκεί θα είμαι! Όταν κάτι είναι κομμάτι του εαυτού σου, ποτέ δεν το αποχωρίζεσαι! Μαγκιά σας που μου τη λέτε! Μαγκιά μου που θα είμαι εκεί! Εγώ μαζί σας!

Υ.Γ.3 Τα υπόλοιπα πιο μετά, μιας και που θα έχουμε και διοικητικά νέα εντός ολίγου...





Συντάκτης:Σπύρος Σταγάκης