Αγόρασε σπίτι στο γήπεδο!







Ο
Σπένι Λάρχαμ είναι φανατικός με την ομάδα του,Γουίσμπετς Τάουν,απο μικρός και έτσι αποφάσισε να μετακομίσει στο γήπεδο!

Ο λόγος που μπόρεσε βέβαια να μετακομίσει είναι επειδή η ομάδα άφησε ένα μικρό χώρο να γίνει σπιτάκι...

Συγκεκριμένα δήλωσε:
"Το δεύτερό μου σπίτι θα γίνει πλέον το μοναδικό μου σπίτι. Όταν άκουσα ότι ο χώρος θα μετατραπεί σε διαμέρισμα σκέφτηκα ότι είμαι ο νούμερο ένα ύποπτος να μετακομίσω εκεί", 


"Δε με νοιάζει που θα είμαι όλη την ώρα στο γήπεδο γιατί έτσι κι αλλιώς βρίσκομαι δίπλα στο σύλλογο στα παιχνίδια, στις προπονήσεις και σε όλες τις εκδηλώσεις".

"Θα είναι διαφορετικό από το σπίτι που είχα μέχρι τώρα. Ξέρω όμως ότι το ενοίκιό μου θα πηγαίνει για πολύ καλό σκοπό και αν και είναι μικρότερο εσωτερικά, θα έχω σίγουρα μεγαλύτερο κήπο...".

Συντάκτης:Λεωνίδας Πέπλης